Marketing treści to podstawowe narzędzie do promowania firmy w internecie. Nie bez przyczyny mówi się przecież, że „Content is King”. Dowiedz się zatem, na czym dokładnie polega content marketing i jak wykorzystać go do promocji firmy.
Eksperci zajmujący się SEO doskonale wiedzą, jak ważne jest przeprowadzanie regularnych audytów ich stron. Domyślamy się, że dla wielu osób może być to zbyt trudnym zadaniem, jednak w dzisiejszym świecie marketingu cyfrowego zrozumienie tego procesu staje się coraz ważniejsze. Dlatego właśnie dziś wyjaśniamy jak samodzielnie przeprowadzić darmowy audyt SEO, polecamy kilka wartych uwagi narzędzi i dajemy parę wskazówek, które pomogą lepiej zrozumieć cały ten proces. Zapraszamy!
Jak współpracować z influencerami? W marketingu internetowym coraz bardziej popularna staje się współpraca z influencerami. Tego typu forma reklamy pozwala na efektywne wypromowanie marki i przynosi firmie duże korzyści wizerunkowe. Kreatywna współpraca z popularnymi w internecie osobami może pomóc także w osiągnięciu wysokich wyników sprzedaży. Kim jest influencer i w jaki sposób nawiązać z nim współpracę?
Chcesz wyróżnić się na tle licznie dostępnej konkurencji i tym samym wzbudzić zainteresowanie potencjalnych Klientów? Chcesz docierać do klientów, którzy poszukują dokładnie takiego produktu (bądź usługi) jaki oferuje Twoja firma? W dobie niestannego rozwoju content marketingu warto postawić na efektywne rozwiązania, takie jak chociażby pozycjonowanie stron w oparciu o long tail. Chcesz wiedzieć co to jest długi ogon i jak go wykorzystać w strategii pozycjonowania strony www? Jeśli tak, to czytaj dalej.
Kto nie zna Instagrama? Ten serwis społecznościowy, ustępuje w liczbie użytkowników, jedynie takim platformom jak Facebook oraz Twitter. Dzięki temu, stał się on jednym z najbardziej obiecujących rynków reklamowych, jakie powstały w sieci. Setki tysięcy użytkowników, mnóstwo komentarzy i ogromne pole marketingowe, które nie jest jeszcze tak bardzo nasycone, aby nie dało się przebić do większej rzeszy potencjalnych klientów. Jak tworzyć reklamy na Instagramie? W jaki sposób zwiększyć swoje zasięgi i pozyskać nowych odbiorców? Ile kosztuje reklama na Instagramie i jakie formaty reklam wyróżnia się na tym serwisie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdują się w poniższym tekście.
Najprościej ujmując - storytelling to opowiadanie historii. W social mediach marketing narracyjny to element zaplanowanych działań marketingowych. Jednak ten, kto myśli, że okazywanie emocji opowieścią, to nowa technika, jest w błędzie. Przykłady storytellingu możemy wskazać już w starożytności. Ważne jest to, jaki charakter ma przekazywana historia, czy ma ciekawy kontekst. Jednak najistotniejsze jest to, by zapadła w pamięć słuchaczom, widzom, czy czytelnikom. Czy storytelling działa? Czy warto opowiadać historie związane z naszą firmą?
Strony internetowe to jedne z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy do zdobycia nowych klientów. Zazwyczaj potencjalni klienci trafiają na stronę poprzez ruch organiczny (czyli ruch bezpłatny) lub po kliknięciu na reklamę. Wyszukiwarki wyświetlają linki do stron związanych ze wpisanym słowem kluczowym, a następnie użytkownicy przechodzą na strony internetowe. Zobaczmy zatem, czym dokładnie jest ruch organiczny (organic traffic) i dlaczego ma duże znaczenie w promocji firmy w internecie.
Reklama Fotografa - pozyskiwanie nowych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych to bardzo dobry i tani sposób na promowanie swoich usług. Część fotografów nie ma jednak pojęcia o zasadach, które warto wdrożyć aby osiągać lepsze wyniki w Internecie. Tak zwane SEO wydaje się im zbyt trudne, a ilość wiedzy, którą należy przyswoić, może porażać. Owszem, SEO bywa niekiedy bardzo skomplikowane, ale istnieją również proste rozwiązania, które można wprowadzić samodzielnie i za ich pomocą łatwo poprawić swoje internetowe zasięgi. Podobnie jest w przypadku płatnych reklam na Facebooku, Instagramie czy Google. Wielu fotografów nie korzysta z możliwości, które są w zasięgu ręki każdego użytkownika, a znacząco podnoszą skuteczność działań reklamowych. Jak zatem sprawić, żeby strona internetowa, którą odwiedza dziesięć osób miesięcznie znalazła się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google? Co można poprawić w działaniach reklamowych na Facebooku? O tym dowiecie się z dzisiejszego wpisu.
Najczęściej popełniane błędy na stronach fotografów. Często zastanawiamy się, dlaczego mimo dużej dostępności terminów, klienci nie interesują się oferowanymi przez nas usługami. Winy należy poszukać między innymi w stronach internetowych, które to od wielu lat przestały już być tylko dodatkiem do prowadzonego biznesu. Posiadanie złej witryny powoduje, że firmy tracą klientów oraz pieniądze, które są na wyciągnięcie ręki. Właściciele mniejszych firm często sami tworzą swoje strony, aby zaoszczędzić pieniądze i posiadać większą kontrolę nad tworzoną witryną. Niestety, często sami nie do końca potrafią to odpowiednio zrobić, co powoduje wiele komplikacji. Dziś zajmujemy się błędami, które najczęściej pojawiają się na stronach internetowych i radzimy jak sobie z nimi radzić.