Long tail – długi ogon

Long tail – długi ogon, co to jest

Chcesz wyróżnić się na tle licznie dostępnej konkurencji i tym samym wzbudzić zainteresowanie potencjalnych Klientów? Chcesz docierać do klientów, którzy poszukują dokładnie takiego produktu (bądź usługi) jaki oferuje Twoja firma? W dobie niestannego rozwoju content marketingu warto postawić na efektywne rozwiązania, takie jak chociażby pozycjonowanie stron w oparciu o long tail. Chcesz wiedzieć co to jest długi ogon i jak go wykorzystać w strategii pozycjonowania strony www? Jeśli tak, to czytaj dalej.
Reklama na Instagramie - poradnik dla początkujących

Reklama na Instagramie – poradnik dla początkujących

Kto nie zna Instagrama? Ten serwis społecznościowy, ustępuje w liczbie użytkowników, jedynie takim platformom jak Facebook oraz Twitter. Dzięki temu, stał się on jednym z najbardziej obiecujących rynków reklamowych, jakie powstały w sieci. Setki tysięcy użytkowników, mnóstwo komentarzy i ogromne pole marketingowe, które nie jest jeszcze tak bardzo nasycone, aby nie dało się przebić do większej rzeszy potencjalnych klientów. Jak tworzyć reklamy na Instagramie? W jaki sposób zwiększyć swoje zasięgi i pozyskać nowych odbiorców? Ile kosztuje reklama na Instagramie i jakie formaty reklam wyróżnia się na tym serwisie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdują się w poniższym tekście.
Co to jest storytelling

Co to jest storytelling?

Najprościej ujmując - storytelling  to opowiadanie historii. W social mediach marketing narracyjny to element zaplanowanych działań marketingowych. Jednak ten, kto myśli, że okazywanie emocji opowieścią, to nowa technika, jest w błędzie. Przykłady storytellingu możemy wskazać już w starożytności. Ważne jest to, jaki charakter ma przekazywana historia, czy ma ciekawy kontekst. Jednak najistotniejsze jest to, by zapadła w pamięć słuchaczom, widzom, czy czytelnikom. Czy storytelling działa? Czy warto opowiadać historie związane z naszą firmą?
Co to jest ruch organiczny

Co to jest ruch organiczny?

Strony internetowe to jedne z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy do zdobycia nowych klientów. Zazwyczaj potencjalni klienci trafiają na stronę poprzez ruch organiczny (czyli ruch bezpłatny) lub po kliknięciu na reklamę. Wyszukiwarki wyświetlają linki do stron związanych ze wpisanym słowem kluczowym, a następnie użytkownicy przechodzą na strony internetowe. Zobaczmy zatem, czym dokładnie jest ruch organiczny (organic traffic) i dlaczego ma duże znaczenie w promocji firmy w internecie.
Reklama Fotografa

Reklama Fotografa

Reklama Fotografa - pozyskiwanie nowych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych to bardzo dobry i tani sposób na promowanie swoich usług. Część fotografów nie ma jednak pojęcia o zasadach, które warto wdrożyć aby osiągać lepsze wyniki w Internecie. Tak zwane SEO wydaje się im zbyt trudne, a ilość wiedzy, którą należy przyswoić, może porażać. Owszem, SEO bywa niekiedy bardzo skomplikowane, ale istnieją również proste rozwiązania, które można wprowadzić samodzielnie i za ich pomocą łatwo poprawić swoje internetowe zasięgi. Podobnie jest w przypadku płatnych reklam na Facebooku, Instagramie czy Google. Wielu fotografów nie korzysta z możliwości, które są w zasięgu ręki każdego użytkownika, a znacząco podnoszą skuteczność działań reklamowych. Jak zatem sprawić, żeby strona internetowa, którą odwiedza dziesięć osób miesięcznie znalazła się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google? Co można poprawić w działaniach reklamowych na Facebooku? O tym dowiecie się z dzisiejszego wpisu.
Najczęściej popełniane błędy na stronach fotografów

Najczęściej popełniane błędy na stronach fotografów

Najczęściej popełniane błędy na stronach fotografów. Często zastanawiamy się, dlaczego mimo dużej dostępności terminów, klienci nie interesują się oferowanymi przez nas usługami. Winy należy poszukać między innymi w stronach internetowych, które to od wielu lat przestały już być tylko dodatkiem do prowadzonego biznesu. Posiadanie złej witryny powoduje, że firmy tracą klientów oraz pieniądze, które są na wyciągnięcie ręki. Właściciele mniejszych firm często sami tworzą swoje strony, aby zaoszczędzić pieniądze i posiadać większą kontrolę nad tworzoną witryną. Niestety, często sami nie do końca potrafią to odpowiednio zrobić, co powoduje wiele komplikacji. Dziś zajmujemy się błędami, które najczęściej pojawiają się na stronach internetowych i radzimy jak sobie z nimi radzić.