Proces tworzenia strony internetowej, to zadanie które wymaga wielu umiejętności i doświadczenia. Choć wiele osób myśli, że jest to proste zadanie, to w rzeczywistości, może być bardzo skomplikowane. Dlatego dzisiaj chcemy omówić pięć najczęstszych błędów, które są popełniane przy tworzeniu stron www.
Linkowanie zewnętrzne, inaczej nazywane link buildingiem, to jeden z procesów, który wchodzi w skład działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. Linkowanie strony www polega na zdobywaniu hiperłączy z innych witryn do własnej. Odnośniki te mogą prowadzić do strony głównej lub do konkretnych podstron. Jest to ważny czynnik rankingowy i to właśnie od niego w dużej mierze zależy miejsce witryny internetowej na liście wyników wyszukiwania. Na czym polega link building? W jaki sposób może on zapewnić wysoką pozycję Twojej stronie?
Linkowanie wewnętrzne (ang. internal linking) podstron w obrębie witryny internetowej…
Call to To Action – w skrócie CTA – to jedna z najbardziej istotnych cech witryn marketingowych. Głównym celem CTA jest wezwanie odbiorcy do działania i wykonania przez niego określonej czynności (na przykład zakupu produktu, zarejestrowania się na stronie, złożenia zamówienia, wypełnienia formularza, kontynuowania zakupów, skorzystania z promocji lub zapisania się do newslettera). Tego typu rozwiązanie znajduje zastosowanie w wielu obszarach digital marketingu. W jaki sposób skutecznie zachęcić użytkownika do podjęcia określonej akcji? Zachęcamy do zapoznania się naszymi wskazówkami.
Monitoring marki to inaczej kompleksowa i automatyczna analiza informacji pojawiających się na temat danej marki w internecie. Polega ona między inny na śledzeniu opinii użytkowników i publikacji na temat działalności firmy. Do monitoringu marki wykorzystuje się zarówno dane pojawiające się na portalach branżowych, jak w mediach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Chcesz sprawdzić, w jaki sposób monitorowanie internetu może przynieść korzyści twojej marce? Zachęcamy do lektury.
Facebook jest ogromnym medium społecznościowym w internecie. Korzystanie z tej platformy jest darmowe. Udostępnia ona jednak przestrzeń reklamową, którą możesz odpłatnie wykorzystać. Poniżej dowiesz się, czym jest Facebook Piksel, a także jak go zainstalować. Dodatkowo opiszemy, jak możesz używać tego narzędzia. Social media mają ogromną siłę przekazu, jeśli chodzi o marketing internetowy. Z tego powodu warto, abyś zainstalował Facebook Pixel na stronie internetowej. Reklamy w internecie są dźwignią dla wielu biznesów, nie tylko tych online. Przekonaj się o tym i wykorzystaj Piksel FB u siebie.
Marketing treści to podstawowe narzędzie do promowania firmy w internecie. Nie bez przyczyny mówi się przecież, że „Content is King”. Dowiedz się zatem, na czym dokładnie polega content marketing i jak wykorzystać go do promocji firmy.
Eksperci zajmujący się SEO doskonale wiedzą, jak ważne jest przeprowadzanie regularnych audytów ich stron. Domyślamy się, że dla wielu osób może być to zbyt trudnym zadaniem, jednak w dzisiejszym świecie marketingu cyfrowego zrozumienie tego procesu staje się coraz ważniejsze. Dlatego właśnie dziś wyjaśniamy jak samodzielnie przeprowadzić darmowy audyt SEO, polecamy kilka wartych uwagi narzędzi i dajemy parę wskazówek, które pomogą lepiej zrozumieć cały ten proces. Zapraszamy!
Jak współpracować z influencerami? W marketingu internetowym coraz bardziej popularna staje się współpraca z influencerami. Tego typu forma reklamy pozwala na efektywne wypromowanie marki i przynosi firmie duże korzyści wizerunkowe. Kreatywna współpraca z popularnymi w internecie osobami może pomóc także w osiągnięciu wysokich wyników sprzedaży. Kim jest influencer i w jaki sposób nawiązać z nim współpracę?